• Contact
  • Onze klanten
    • Private Label
    • Zakelijk
  • FAQ
  • Over ons
    • Swiss Made
  • Brochure & tarieven
  • Collectie
  • Home

Veel gestelde vragen

  • Kunnen wij horloges op zicht ontvangen?
  • Wat zijn de mogelijkheden tot personaliseren?
  • Hoe kunnen wij een ontwerp laten maken?
  • Moeten wij betalen voor een ontwerp?
  • Wat is de minimale afname?
  • Hoe kunnen wij een bestelling plaatsen?
  • Kan een bestelling gewijzigd worden?
  • Wat zijn jullie betalingsvoorwaarden?
  • Hoe worden de horloges geleverd?
  • Wat is de gemiddelde levertijd?
  • Waar leveren jullie?
  • Wat wordt er met onze contactgegevens gedaan?
  • Hoe gaan jullie om met de privacy van ons bedrijf?
  • Wat valt er onder garantie?
  • Hoe lang bedraagt de garantieperiode?
  • Waar kunnen wij terecht met vragen of klachten?


Kunnen wij horloges op zicht ontvangen?

Wij bieden u de mogelijkheid om samples 30 dagen op zicht te ontvangen. Indien u deze wilt houden, volgt automatisch een factuur.

naar boven

Wat zijn de mogelijkheden tot personaliseren?

Wijzerplaat: a) Logo op wijzerplaat in 2D en 3D
b) Compleet eigen wijzerplaat

Gravure op de achterkant: logo | tekst | nummering
Gravure op de zijkant van de kast: logo | tekst | nummering
Gravure op de gesp: logo | tekst | nummering
Gravure in de kroon
(min. order 1.000 stuks)
logo | tekst

naar boven

Hoe kunnen wij een ontwerp laten maken?

1) Selecteer model en uitvoering.
2) Kies mogelijkheden tot personaliseren.
3) Mail uw keuzes en uw logo in Illustrator Eps formaat naar Info@chronowatches.nl.
4) Binnen 3 werkdagen ontvangt u twee digitaal uitgewerkte voorstellen

naar boven

Moeten wij betalen voor een ontwerp?

De eerste twee digitale ontwerpen per model zijn gratis, daarna wordt €17,50 per design gerekend.

naar boven

Minimale afname:

Mechanische horloges 10 stuks
Quartz chronograaf horloges 25 stuks
Quartz analoge horloges 50 stuks

naar boven

Hoe kunnen wij een bestelling plaatsen?

Na het accorderen van de offerte, krijgt u binnen enkele dagen uw factuur toegezonden met een overzicht van de door u bestelde horloges en de verwachte leveringsdatum. Zodra het te betalen bedrag is voldaan, zullen wij overgaan tot productie.

naar boven

Kan ik een bestelling wijzigen?

Tijdens het ontwerpproces bent u vrij in wijzigingen. Nadat de order is geplaatst, kunt u alleen nog telefonisch wijzigingen doorgeven. Indien uw factuur is voldaan, kunt u geen wijzigingen doorgeven.

naar boven

Wat zijn jullie betalingsvoorwaarden?

In Nederland betaalt u binnen 14 dagen 70 % na uw schriftelijke opdracht en 30% binnen 14 dagen na levering.

In alle overige landen betaalt u 100% vooraf na uw schriftelijke opdracht.

naar boven

Hoe worden de horloges geleverd?

Alle horloges worden geleverd in standaard doos, inclusief een internationale gebruiksaanwijzing, Swiss Made certificaat, Swiss made tag en 12 maanden internationale garantie.

naar boven

Wat is de gemiddelde levertijd?

De levertijd van Chrono Watches bedraagt drie tot zes werkweken vanaf het moment van betaling.

naar boven

Waar leveren jullie?

Wij leveren overal ter wereld.

naar boven

Wat wordt er met mijn contactgegevens gedaan?

Uw contactgegevens worden uitsluitend door Chrono Watches Switzerland gebruikt. Ze worden niet verstrekt aan derden voor commerciële doeleinden.

naar boven

Hoe gaan jullie om met de privacy van ons bedrijf?

Wij respecteren uw privacy. Desgewenst tekenen wij een Non Disclosure Agreement waarin wij tekenen voor geheimhouding.

naar boven

Wat valt er onder de garantie?

De internationale garantietermijn voor onze horloges bedraagt 12 maanden. Mocht uw horloge defect raken in de garantieperiode, dan wordt het gratis gerepareerd of krijgt u van ons een nieuw exemplaar toegestuurd.

Buiten de garantie vallen:

  • Overmatige of onnatuurlijke schade en slijtage
  • Schade door onjuist gebruik
  • De batterijen
  • Het glas
  • De kroon / de schroef
  • Het horlogebandje
  • Als u geprobeerd heeft om het horloge zelf te repareren of dit heeft laten doen door een onofficieel reparatiepunt.

Tips om de levensduur van uw horloge te verlengen.

Let u erop dat de kroon altijd afgesloten is ter voorkoming van condens en vocht in uw horloge. Voorkom heftige schokken, aanraking met chemische producten en magnetische invloeden.

naar boven

Hoe lang bedraagt de garantieperiode?

De Internationale garantietermijn voor onze horloges bedraagt 12 maanden.

naar boven

Waar kunnen wij terecht met vragen of klachten?

Head Office Chrono Watches Switzerland
Anna van Renesseplein 8
1911 KN UITGEEST
The Netherlands
Tel: +31 251 36 20 62
E-mail: Info@chronowatches.nl

naar boven

Heeft u geen antwoord gevonden op uw vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice.



Service Center Wederverkopers Nieuws & Events Pers Partners & Links Conditions & Disclaimer